9000200532 |
Càpsula de medi. Ensenyar Ciències Socials per aprendre a pensar problemes socials? |
2020-2021 |
Conferència. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
5/5/2021 - 5/5/2021 (2 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
CESIRE. Centre de suport a la innovació i recerca educativa
|
| |
|
|
| |
|
|
Descripció i Metodologia: |
A partir de l'anàlisi de l'acció educativa, es donaran eines i estratègies per treballar el Medi a l'aula a partir dels problemes socialment rellevants, treballant des del currículum.
|
| |
Objectius |
- Reflexionar sobre els continguts i els problemes, i el paper de les disciplines
- Definir què és un PSR (problema socialment rellevant): orígen, característiques
- Analitzar les finalitats de treballar per PSR
|
| |
Continguts |
- el model crític de docent
- els problemes socials rellevants, els temes controvertits i les qüestions socialment vives
- la problematització dels continguts
- les finalitats: educació per a la ciutadania global i la justícia social
|
| |
Formador/a |
Neus González Monforte
|
| |
Avaluació |
Assistència a la conferencia
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres d'Educació infantil i primària
|
| |
E-mail |
cesire@xtec.cat
|
| |
|
|